06 juni 2009

Tears dry

De som kjenner meg vet at jeg ler så tårne triller, og at jeg ler mye og ofte. Det gjør at jeg alltid har hatt problemer med vanlig mascara, fordi med en gang øynene mine blir fulle av gledestårer og det renner over løser all mascara seg opp. Jeg har slitt med det alltid, og vet at selv om vannfast mascara sliter på øyenvippene så er det nesten eneste alternativ.

Lenge har mascarafavorittene mine vært imatible i vannfast fra Chanel og Aqua Lash fra Max Factor. For litt siden var jeg "tom" for macara (de hadde blitt tørre) og trengte en ny, så jeg var innom 3 ulike H&M i Trondheim her for å finne Aqua Lash. Ingen av dem hadde den (går den ut?) men jeg fant en ny favoritt. Siden jeg har prøvd meg på volummascaraen fra IsaDora tidligere, så tok jeg en råsjangs og satset på IsaDora sin build-up extra volume vannfaste mascara.

Og vet dere hva? Den er ny favoritt!


Gir lange definerte vipper på første strøk, og kan bygges opp til virkelig fint volum. Jeg er nesten mer fornøyd med vippene ved bruk av denne enn noen av de andre "tusentalls" mascaraer jeg har prøvd. Sitter hele dagen, under trening og dusjing. Herlig. Ingen tårer kan knekke denne. Den fjernes som de fleste andre vannfastmascaraer med tilpasset sminkefjerner, men jeg fjerner den med rensemelken jeg uansett bruker til rengjøring av ansiktet til kvelds. Må jobbe litt for å få av alt. Men det forteller meg bare at den sitter som jeg ønsker at den skal. No more pandaeyes!

Ingen kommentarer: