04 juni 2009

Utseende

Det er bare å innrømme: alle bedømmes etter utseende.

Kanskje noen av dere som har fulgt meg fast har lagt merke til en stille og forsikti saaaaktegående endring i utsendee på bloggen min? Har i allefall prøvd å endre og justere den litt etter litt.

Det jeg nå lurer på er:
- er teksten min for liten? eller går den bra å lese
- er innlegg/post feltet for smalt? Jeg tenkte at det smale feltet skulle gi bloggen et "nettere" uttrykk, men kanskje dere ikke liker ting så "smått"
- andre kommentarer om ting du synes jeg kan forbedre?

4 kommentarer:

Ladybird sa...

Jeg liker den egentlig godt nå jeg, synes den fungerer fint og skiller seg ut med sin feminine enkle stil. Thumbs up!

Inger sa...

takk skal du ha:) den er sånn jeg vil at den skal være og, ganske enkel men også litt feminin (med det knæsje rosa)

Anonym sa...

Jeg synes bloggen er veldig kleen! og enkel og lese. Kansje litt liten tekst, men nå leser jeg uten briller i dag da! :)

Marre Elisa sa...

Jeg elsker den!!!Keep on the good work!!;)