13 juni 2009

En regnværsdag

Det har vætt vått og kaldt siden månedskiftet her i Trondheim og det er egnetlig ganske greit siden jeg bare sitter med masteroppgave for tida. Ikke noen sommerfølelse, kjennes mer som høst. Sommersko og klær er bare å glemme. Men jeg vil likevel ikke gå rundt i sort og grått hver dag, så i dag motarbeidet jeg gråværet med kremfargene jeans, lilla t-skjorte og lys cardigan samt et fargerikt skjerf jeg fikk i bursdagsgave av en av verdens herligste jente. Det er fra det danske merket Rikkemai, og er hett i København.

Og så er jeg så stolt av fletta mi! For litt siden så jeg en flette som gikk ned fra panneluggen og ned langs siden av hodet på ei jente i et magasin, ei skeiv flette rett og slett. Hadde lyst å prøve på en selv, og fikk det til på første fosøk i dag!



2 kommentarer:

Marre Elisa sa...

Nydelig! Elsker fletta!!

Inger sa...

jeg tror den fletta blir en ny "dårlig hårdag" favoritt!