02 juni 2009

Modell

For tida er jeg mye på kontoret og bygger en modell. En terrengmodell. Det vil si at jeg skjærer ut langs terrengkoter i store papplater med en spesiell maskin. Så stabler jeg alle pappskivene oppå hverandre til slutt (i rikitg rekkefølge) og da er de en kopi av terrenget på et utsnitt av kartet.
Jeg var faktisk på kontoret på lørdag og gjørde dette, og siden det er skittent arbeid med mye støv og sånn så er det ikke noe vits å pynte seg. Jeg hadde på sorte havaianas, jeanshorts fra en gammel fornarina jeans, lysblå t-skjorte og et perlesmykke jeg har laget selv.

2 kommentarer:

*SNYdesign sa...

Så moro da! Jeg synes terrengmodeller er ganske deilig å lage, spesielt når man har vært superkreativ en stund, da er det deilig å gire ned den delen av hjernen, sette på musikk og bare sette igang:)Husk å ta bilde av sluttproduktet:) Vil gjerne se:)

*SNYdesign sa...

Og takk for tipset om hvor jeg kan få tak på skoene:)