15 juni 2009

Leggings

Jeg har altså et litt varmt hjerte for Gestuz. Tipper dette er mitt fjerde eller femte innlegg om dette danske klesmerket. Tidligere i år ble merket trukket ut av B.Young kjeden fordi B.Young ikke passer til den profilen Gestuz vil ha. Det er jeg enig i. Nå spørs det om de komemr til å prise seg opp i markedet. Ryktene sier at det er litt dyrere butikker som kommer til å ta det inn igjen når merket nå relanseres i Norge.

Jeg har craving på disse leggingsene. Plisserte detaljer på framsida gjør dem til noe mer enn bare "stilongs". Her på Elise som blogger på Anywho. Men foreløpig må jeg bare smøre meg med tålmodighet og se om det er noen av butikkene her som kommer til å ta inn merket.


3 kommentarer:

*SNYdesign sa...

Disse var råfine! Håper det blir noen Gestuz butikker snart. Jeg var stor fan av de når B-Young hadde merket... Men ja, var en smule malplassert mellom alle pastellene til B-Young, og kanskje litt for fresht?

Inger sa...

Litt for rocka, litt for kult.. litt for tøft rett og slett... Skjønner at merket ser at de ikke passer i B.Young butikkene...

Lurer på om det er Holzweiler som er agentur for dem nå.. (usikker her)

*SNYdesign sa...

Håper det skjer noe snart... har sett en kjole jeg gjerne vil ha kloa i, pluss de tightsene....