29 januar 2009

Update

Var innom Zara i dag på vei heim fra jobb. Fant ut da jeg var i prøverommet at det var perfekt til å ta "dagens"-bilder med speil på alle kanter og godt lys. På meg har jeg som før i dag: ny bukse fra Zara, singlet med knappestolpe, støvletter fra Fornarina og kort tynn gråmelert Cardigan fra Selected Femme. Lua er fra H&M og jakken gammel.

Og vet dere hva? Jeg opplevde at hun som jobbet på Selected femme på Byhaven var skikkelig ufin mot meg da jeg var en snartur innom der. Jeg uttrykte at jeg var skuffet over at de ikke tar inn de beste godbitene fra kolleksjonene som jeg har sett i lookbooken. Det skjedde i høst, og det samme skjer nå. De tar bare inn det mest "safe" basic. Og hun tente på alle plugger og gikk skikkelig til angrep på meg. Jeg måtte bare spørre om jeg ikke hadde lov til å si hva jeg mente siden hun i første omgang spurte meg. Tror neppe jeg bruker penger der mer...


Og ja.. selvfølgelig ble det med noe heim. Fra Zara:)

4 kommentarer:

Ladybird sa...

mna skulle jo tro at det var kundene de levde av og dermed satte pris på tilbakemeldinger...Der hadde ikke jeg handlet noe mer heller! Da vet jeg om et sted jeg ikke skal handle neste gang jeg er i Trondheim.

*SNYdesign sa...

Direkte ufint av butikkdama! You go girl:)

Inger sa...

jeg hadde jo siklet på naglevesten som var med i fw08 kolleksjonen, og også en smal skinnbukse.. men ingen av de fikk de inn. Og så hadde jeg sett meg ut en pudderfarget kjole bla til våren. Og den får de heller ikke inn. Så spurte hun: "hei, finner du noe du liker?" til meg, og så svarte jeg: "jeg er litt skuffet over at dere ikke tar inn de tøffeste plaggene fra kolleksjonen" og nevte ovenstående fra lookbooken. Og da nesten skjelte hun meg ut. Jeg ble helt sjokkert, men munn og mæle mister jeg jo aldri:)

Anne sa...

Makan!