27 januar 2009

Back in black

Klisjeoverskrift, men etter å ha vært litt mer relaxed laidback i stilen i Åre i helga så er jeg tilbake i svart.

Kjører derfor en (etterlengtet?) dagens: ny dekonstruert jakke/kåpe fra Zara, smale fløyelsbukser fra Zara, lang trøye fra Vero Moda, halskjede med store sorte perler fra Køben, ankelstøvletter med snurpeknyting om ankelen fra Fornarina, skinnhansker med lakk-krokodillemønster fra Gina Tricot og chunky strikket lue fra H&M. Veska er i krøllete sort og brunt skinn fra Barcelona.

Og nei, jeg har ikke vondt i magen eller noe - men jakka har bare så sykt mye volum forran selv om den er helt smal bak.. så må liksom "holde den på plass litt". Du kan klikke på bildene for å se en større versjon. Dagens er også lagt ut på Minoutfit.se.

Jeg sliter med størrelsen på bildene mine på Blogger, er det noen av dere som har klart å løse dette? Jeg vil "uppe" bilder som fyller hele bredden av tekstfeltet - men jeg får bare uppet små bilder.. Åh, har liksom prøvd "alt". Om jeg bare resizer puktstørrelsen på bildene blir det jo bare kornete... hjelp!

Ingen kommentarer: