12 januar 2009

Rått

Jeg har hele tiden syntes Gestuz har kule klær til en rimelig penge helt siden klesmerket ble lansert i Norge. Her er det B Young som tar det inn, og desverre plukker de ofte de kjedeligste plaggene. Du får også tak i Gestuz hos ASOS. Fra vårkolleksjonen nå håper jeg at jeg klarer å få tak i denne rosa saken: Rose kjole har jeg lenge kikket etter, ut ifra at jeg så Breakfast at Tiffanys med Audrey i en nydelig rosa kjole og Chloe i sin: Og også denne Stella McCartney kjolen:

Og så må jeg legge til: i dag kjøpte jeg denne på salg. Jeg har kikket på den siden den kom i butikk i august, og også sett den på flere velkledde jenter på bilder. Den lille skinnjakken koster ordinært 1599,- og var satt ned til 500,- - og min har skinntrukne knapper.

6 kommentarer:

Wannabe advokat sa...

Denne bloggen mangler mer innhold som inkluderer hvitløk! Har du vurdert å skrive mer om hvitløk?

Inger sa...

jeg har skrevet om hvitløk i dag jeg

Ladybird sa...

Det er helt utrolig at BYoung klarer å plukke ut sp kjedelige ting fra deres kolleksjon, de har så mye fint, så velger de det dølleste av alt...

Christina sa...

Luella kjolen har jeg siklet på så lenge at jeg ikke har telling lengre! Njudelig!! :)

Inger sa...

tror Chloe satte mange hjerter i brann ang den kjolen med det bildet der... det er mega cravings!

Tirill sa...

elsker stella mccartney kjolen!