01 januar 2009

Tears dry on their own

Svenske Robyn er en jente jeg har utrolig mye respekt for. En utrolig flink artist og låtskriver, og med tonnevis av integritet.

I tillegg har hun skrevet en av de nydeligste låtene jeg vet om. Tror hun kommer godt oppe på topp 10 lista mi, og der er det trangt om plassen.

Noen som fikk med seg hvor rå Robyn var under Nobel konserten? Denne sangen her begynner jeg seriøst å grine av, og det er den fineste framføringen av låten jeg har hørt. Perfekt. Sterkt.




3 kommentarer:

Antonia Marat sa...

Nakent og nydelig!

(Godt nyttår!)

-Solveig A

Minimia sa...

Jeg så det i reprise på tven i romjula. Kan ikke være mer enig med deg. Hun er rå. Og fremførelsen var helt nydelig. Skikkelig følelsesladd. Så du paljettene hun hadde i håret? Råfint! Skal komme i gang med blogginga jeg også nå. Håper du er på bedringens vei kjære Inger. Du så flott ut 3 juledag. KLEM*

Inger sa...

Jeg digget de paljettbrynje-greiene hun hadde i tinningen - jeg begynte nesten å tenke på at jeg burde få nermin til å klippe meg sånn kul klipp:) det er veldig sånn Nermins frisyre, litt eksperimentell...... jeg synes hun er rå som tørr å ikke bare være søt og pen