13 januar 2009

Dream on

Hey Robyn! You make my day!


I dag ser jeg slik ut, helt innlåst inni hodetelefonene mine og direktepåkobla macen. Fokus fokus fokus, med masse arbeidsoppgaver på lista. Robyn har stått for hoveddelen av spillelista mi i dag, både nytt og gammelt låtmateriale. Men med Dream On som dagens favoritt, med Do you really want me d som en klar andreplass.


Update: gadd ikke styre med å scanne skissen min og sånn, det viste seg nemlig at Adobe Photoshop har tatt kvelden på macen min. Tok derfor like gjerne et bilde i PhotoBoot:
På meg i dag har jeg sorte smale jeans og sorte nike hightops, hvit storskjorte med lysegrå smale striper, nye skinnjakken min og håret i en kjapp hestehale. Nerdebrillene er fra YSL. Utenpå har jeg den sorte pelsjakken min fra RIcco Vero.

Ingen kommentarer: