28 oktober 2008

Utfordring

Har fått en utfordring fra Ladybird som vil at jeg skal svare på disse 10 spørsmålene:

1) Hva er din yndlingsparfyme?
2) Hva slags blogginnlegg liker du best?
3) Hvilken blogger/e ville du gjerne byttet garderobe med?
4) Ditt verste kleskjøp?
5) Hvilket antrekk fra fortiden minnes du med gru?
6) En trend du aldri vil slenge deg på:
7) Dyreste kleskjøp?
8) Største kleskupp?
9) Favorittprodukt for høsten?
10) En film du anbefaler for en koslig innekveld i høst?

1) Gucci Envy
2) jeg liker innlegg i kategorien craving/inspirasjon/shoppingtips aller best
3) Elin Kling
4) åh herregud så mange... slengbukse/bootcut jeans anyone? fake saueskinn bomber jakke da jeg var 15 år, flere par sko som var bittelitt for små .. tja...
5) av mine egne må det være da jeg var 14-15 år gammel og hadde levis jeans med bootcut i alt for kort benlengde
(32" lengde i steden for 34" =5cm for kort) og en midje str for liten så den gnagde seg inn i hoftebeinet med stripete kroppsnær bommuldpolo stappet nedi buksa, skinnbelte og ankellave lilla dr.Martens til. Så nok helt forvokst og beinete ut.. Høyvann slengbukse er ikke bra. Og hvorfor i huleste var jeg så oppsatt på at DET så bra ut?
6) jeg slenger meg aldri på hippie/indianer stil trend... sånn med prærieskjørt og indianerbroderier
7) hm... hva er det da? jeg har flere plagg, vesker og sko som koster mellom 4000,- og 6000,-
men kan ikke huske ett som er spesielt dyrt...
8) en kaninpels jeg kjøpte på salg i København januar 2001 som er naturfarget brun og som jeg bare blir mer og mer glad i, kostet meg 400-500,- ca
9) Estee Lauder serumet Advanced Repair til ansiktet og Aderma krem fra apoteket til hendene
10) jeg ville anbefalt Il Postino (the postman)

2 kommentarer:

Ladybird sa...

he he he...slengbukser som er for korte er fantastisk, jeg ler enda... Morsomt! Skulle gjerne hatt en sniktitt inn i garderoben din jeg snella...tror det er endel skatter der!

Inger sa...

øutfitbildene mine blir bare møkk.. så har nærmest gitt det opp.. men men:)