03 oktober 2008

Boots i Norge

Alle som har reist i utlandet, og iallefall alle jenter som har vært i London, har vært inne i en Boots butikk. Det er en kombinasjon av parfymeri (ala Vita) og apotek, og har alt mellom himmel og jord som du kan trenge å putte i baderomshyllene. Nå er det også lansert i Norge, og det fine med det er at du kan bestille fra nettbuttikken uansett hvor i Norge du bor.

Mine favoritter er:

Eucerin filler eyecream, "fyller ut" tørre linjer og reduserer mørke skygger under øynene:

Cliniderm protective daycream, til normal/tørr hud og med aktive ingredienser mot fine linjer og smilerynker:

4 kommentarer:

Ladybird sa...

Bare så himmla synd de ikke har alle de beste produktene der, de deilige kokosproduktene blant annet :-)

Inger sa...

jeg tror kanskje ikke de har lov å selge de samme produktene som i utlandet i avdelingen sin her i norge?

Ladybird sa...

Det kan jo være en logisk forklaring, litt synd allikevel. Nå har jeg kun vært på Boots i UK og i Asia og det er jo veldig likt, så da får jeg shoppe på Boots når jeg er der ;)

Inger sa...

ja, det blir alltid en sånn "må ha" liste som man tar med seg på reise i utlandet og må løpe noen nødvendige ærend for å skaffe. Av og til helt enkle hverdagslige ting som det ikke er så lett å forstå at man ikke kan skaffe seg her i norge... :)