02 oktober 2008

New Cut

Mandag fikke jeg klippet håret. Og jeg må innrømme at jeg fortsatt bearbeider en sorgreaksjon. Hvorfor er det alltid slik for meg? Det værste jeg vet er å klippe meg, føler meg så ille etterpå men det er jo helt bakvendt da man i teorien skal ha blitt finere på håret. Har ikke helt blitt komfortabel med "the new me" så gidder ikke fotte meg selv og legge ut, spesielt siden jeg så en jente i avisen forrige dagen med samme klipp men som ser mye finere ut på henne... Halvlangt og med skrå pannelugg, ca 8 cm kortere enn før klippen.
Foto: dagbladet.no
Har dere samme erfaring? Er det kjipt å klippe håret?

2 timer senere på kvelden: postet akkurat bildene fra Balmain SS09 kolleksjonen, og fant jo ut at jeg er slik som de jentene på håret om jeg styler det på samme vis:) Litt mer happy nå kanskje... *knis*

2 kommentarer:

Anonym sa...

anbefaler Kjell Arvid på Stars & Bangs i Trondheim. Han er flink:)

Inger sa...

ja.. har klippet meg hos sans stylistene nå - de er også flinke, tror bare jeg ikke fikser å ha sånn halvlangt "snill-pike hår" jeg...