23 oktober 2008

jeansrumpa

Mardou&Dean har latt seg inspirere av fresh ungdommelig stil når de har tatt bilder til vårkolleksjonen deres. Det er Morten Qvale som har tatt bildene som er enkle og rå i stilen. Stylinga er som styling av jeans skal være etter mitt syn: enkel, matchet med plaine t-skjorter eller singletter og med høye hæler for henne og sneakers for han.

Min favoritt er fortsatt modellen "modell 2." i vasken "blaa", men har og et bankende hjerte for "modell 1." med litt lavere liv i vasken Acid... men jeg ville klippet av den elastiske "gymbukse-strikken". har jo blogget om disse flere ganger før så må jo snart rote meg til å få tak i dem!

3 kommentarer:

Minimia sa...

Den nederste var nydelig. Herlig vår/sommerbukse.Jeg savner sommeren...:(

Inger sa...

ja, den var utrolig sommer-blå:) jeg gleder meg til å bruke den helt lysegrå jeansen med revner på lårene jeg har kjøpt hos Bik Bok til sommeren jeg:)

*SNYdesign sa...

Tøft! (og fin blogg du har:)