04 oktober 2008

Pakket og klart

Jeg har i årevis vært på utkikk etter en fin og praktisk toalettmappe. Det er så mange triste toalettmapper å se rundt omkring, og jeg finner ingen som jeg vil ha. Jeg er på utkikk etter en med stor plass, som kan henges opp som en hylle og som har flere små rom innvendig. Selvfølgelig skal den ha fin farge eller flott materiale. Enn så lenge sliter jeg på min gamle røde som har samme funksjon.

Men så, i dag dumpet jeg borti Accessora.se, og de hadde de drømme-toalettmappen min! Superfine farger, og praktisk utforming. Lurer på om jeg kan få tak i den her i norge? (Har sjekket ut det nå; de sender ikke til Norge:( ) Den er fra Pia&Pio og heter "Twist":

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den var fresh!

Marre Elisa sa...

Denne vil jeg og ha. Alt ser så innbydende og fresh ut;)

Inger sa...

jeg vil og ha den! prøvde å finne ut om de kunen sende den til norge.... *vil ha vil ha*