15 desember 2007

Vakker OG smart

Det er noen produkter som er skjønnhets "must-haves". Små vidundermidler, nesten som magi.

Mascara er et must for sånn ejenter som meg som naturlig er lyse, til grensen av den typen med fregner og albinohud. Det gjør at jeg også har lyse fjonete øyenvipper, og da er mascara eneste løsningen.

Mac Zoom mascara er det perfekte middelet. den gir en kombinasjon av fylde, lengde og definisjon som gir glatte og dådyraktige øyenvipper. I tillegg er den også veldig holdbar, supert for meg som feller tårer hver gang jeg ler. Du får den på parfymeriet på Chr.Glasmagasinet i Oslo.

Runner ups er Chanel sin Imatible og Max Factor sin Aqualash. Den første gir deg perfekte vipper, men tørker desverre ut litt for raskt (ila 3 uker). Den siste er den mest vannmotstandige mascara jeg har brukt; den tåler klorvann og lange dager i skibakken pluss afterski - en fast følgesvenn gjennom mange år.


Jeg er også fan av rosenrøde kinn, som om jeg for litt siden rødmet. Derfor er jeg også avhengig av blush i pudderform, og da gjerne de saftige røde fargene. Min favoritt er MakeUp Stores blush som heter "Glam rose".

Ingen kommentarer: