04 desember 2007

SlimSlider

Jeg ønsker ønsker ønsker meg... en ny mobiltelefon. Min kjære hvite Sony Ericsson z520i, men den begynner desverre å bli veldig sliten og har både alzheimers, er tom for energi og har en del fysiske slitasjer.

Selvfølgelig synes jeg at Apple sin iPhone er grusomt lekker. Har en kollega som har den, og som gjerne viser den fram med alle dens finurlige funksjoner stadig vekk. Men jeg kan jo prøve å være litt mer realistisk; derfor ønsker jeg meg Samsung sin G600.

Jeg prioriterer liten størrelse og praktiske menyer og funksjoner høyt. Fantastiske bilder fra et 5 megapixel kamera, samt en lekker og slank telefon med gode menyer og funksjoner er derfor midt i blinken for meg. Telefonen er ingen fullblods "kontortelefon", men det har jeg da heller ikke bruk for.

Den vil jeg ha!

1 kommentar:

C. sa...

denne samsung koster like mye som en iphone da;) hehe jeg skal kjøpe en iphone til neste uke:D cant wait!