17 mars 2010

Light blue

Jeg har hatt som prinsipp at klærne jeg kjøper også skal kunne fungere på jobb. Men synes det er mye som ikke fungerer på jobb, og har derfor av og til vært ting jeg har valgt bort på grunn av det.

Fikk Cheap monday tight very light black i gave, men følte ikke helt den satt fint på meg. Så endte dermed opp med å dra innom Demand&Supply (Mercur/Trondheim) for å se hva de hadde alternativt. Prøvde Zip low med flower lapper på, men endte opp med Tight very repaired. Superslitt! Nå så jeg at modellen Narrow er like smal men har litt nettere baklommer som gir rumpa et sprettnere utseende. Også i slitt sort. Men de hadde den ikke på Demand&supply:(


Hjelp!


Beholde eller bli kvitt den lyseblå med lapper på som jeg tok med hjem? Eller let videre etter modellen Narrow isteden? Og satse på at noen er snille og lar meg bytte?

Evt tips på sted i Oslo med stort utvalg i modeller?

1 kommentar:

CM-fan sa...

Keep them! Super digge og blir helt rett mot vår/sommer :-)