09 mars 2010

Bday grl

Snart bursdag, og det er vel lov å ønske seg noe?

Western Digital MyBook ekstern lagring 1TB. Evt en Timecapsule hadde vært smooth!

Gavekort på Adam&Eva Trondheim. En klipp og en farge hadde gjort seg nå til våren!

Filippa K armbånd i skinn og sølv ca.300,- (nelly.com)
Acne Kex Nightster mørkegrå jeans (Acnestudios.com) eller April77 Joey Nightrider (gray) jeans som jeg prøvde på Koma som har den fineste fargen. Kult med egen plekterlomme på April77 jeansene:D

Hodeskalle cardi fra Glitzy.se (ca 750,- inkl frakt)
Vil ha den til hvite jeans og med brunt skinnbelte i midja og hvit singlet under til sommeren, eller med jeansshorts på de varme sommerkveldene som likevel krever en lun cardi. Akkurat nå vil jeg ha den til svarte utvaska jeans og svart t-skjorte med mørkebrunt belte i midja og ankelstøvletter. Edit: klarte å kapre cardiganen på ebay for 270,- NOk etter en liten forhandling med selger... Og er nå på vei i posten til meg.

3 kommentarer:

britt sa...

Hei! Eg kjøpte den cardiganen på eBay til omtrent 300 med frakt. Det kan vere eit tips om du ikkje får den til bursdagen :)

Inger sa...

owee! takk for tipset! *makes me happy*

Ladybird sa...

Jeg vil også ha bursdag ;)