15 september 2008

Puffy black

Det er bare å innrømme det: mesteparten av livet består av hverdager. Og nå er høsten like rundt hjørnet, og det betyr enda flere hverdager som i tillegg er grå og kalde. Etter vhert som jeg har blitt eldre har jeg lettere for å fryse, og jeg hater å fryse. Kanskje noen av dere husker fra i fjor at jeg leita etter en fin puffy jakke? I år har jeg kommet kulda i forkjøpet og bestilt denne puffy blanke jakka fra H&M til 20% rabatt. Håper den ser like lekker ut som på bildet.

2 kommentarer:

Maddii sa...

Den var lekker og sexy! Har ikke sett den da jeg skulle shoppe inn til høstgarderoben min :/ Men får ta en titt til ! Flott blogg!

http://www.mh-salg.blogspot.com/

Inger sa...

Jeg så den på "sportstøy" sidene i katalogen da jeg bladde gjennom. Syntes ikke det var så vedig mye fint og fristenede i denne høstens H&M katalog, men jakken den likte jeg:)