04 september 2008

Fresh

Åh gud som jeg har lyst til å være sånn fresh! I steden har jeg hatt sykt vondt i ryggen siden forrige fredag så det er et mareritt å sitte på stolen på jobb og et mareritt å ligge.. ja alt er et mareritt. Beit i det sure eplet og har tatt paracet i dag. I tillegg har jeg hatt feber de 3 siste nettene pluss i dag på jobb, føler meg tung i hodet og hoven rundt øynene og har oppå dette fått en kvise midt på ryggen og en på skulderen (feber og svette?)

Æææææ! Ikke i form altså.

3 kommentarer:

Minimia sa...

Stakkar...=( Ikke noe særlig.. Det er så mange som er syk og forkjøla for tida. Jeg har akkurat hatt min runde. Drikk masse te med ingefær og sitron. det hjelper!

Inger sa...

:) satser på at det blir bedre i allefall

Marre Elisa sa...

huffda:( håper du er bedre nå da?Får du dratt på festn?? Funnet noen out fit? Syot klem