03 september 2008

Hjelp!

På fredag skal jeg og to gode venninner på åpning av en ny nattklubb. De som var eiere av det utestedet der jeg jobbet som bartender i et par år mens jeg studerte skal åpne et nytt sted. Det blir et virkelig kult sted, jeg har sniktittet flere ganger. Det ligger i kjelleren under Graffi for de som er lokalkjent i Trondheim. Klubben skal hete Vega, og har blandt annet en hel vegg med et stort champagenskap på blandt flere andre kule innredningsdetaljer.

Gleder meg så mye for det er lenge siden jeg har vært ute med jentene, men så trenger jeg altså hjelp: hva skal jeg ha på?


Kommer til å legge ut flere forslag i kveld her (tar bilde av kjolene), så får dere komme med innspill. Eller kom
bare med innspill uansett. Jeg er lang (1.78), slank og har ca 30 cm langt blondt hår.

(1)Grå kjole med litt skimmer i, smal og rett modell uten noen kroppsnær fasong, bryterrygg og påsydde metallkuler:

(2)Sort og hvit mønstret kjole i 50-talls snitt. Figurnær og følger kropsfasong i overdelen og klokkeformet skjørt. Mye strech i stoffet. Stroppene kan taes av.
(3)Beige/kaki kjole med fargeflekker. Sitter kroppsnært i midjen med har "klokkeform" i skjørtet som er vidt øverst og smalere nederst. Fin med bredt belte i midjen. Ikke noe elastisitet i stoffet.
I tillegg har jeg en turkis høyhalset tight strechkjole med bar rygg og en blå silkekjole fra maje eller en bringebærrød 50-talls kjole med dyp utringing å velge i mellom.

Et utvalg av sko som kanskje kan passe til: (1) beige sko med "horn"-hæl og spenne i horn framme på foten, (2) grå pumps med peeptoe, (3) sølv metallic sko med stropper (de ser svarte ut på bildet - men de er sølvmetallic), (4) ankelpumps i quiltet sort skinn og med gullspenne på siden, (5) kilehælsandal med trehæl og sort lær, (6) lakkpumps med åpen tå:Her er ulike klutsjvesker jeg kan se for meg å bruke. Fra øverst til venstre mot høyre: (1) glossy mørkegrå slangeskinn, (2) lys beige slangeskinn, (3) sort lakk med sorte nagler og stålfarget lenke, (4) leopardmønstret med gullkanter, (5) sølvfarget silke med glass-steiner på, (6) blå lakk som jeg også har en likedan i rosa, (7) grå lakk (med lyserosa for):

Forslag til type sko, kjole, og evt frisyre. Hva Synes dere er hot nå? Send meg gjerne linker til bilder og ideer.

Takk takk....

5 kommentarer:

Ladybird sa...

Legg ut noen antrekk da...nysgjerrig jeg ;)

Inger sa...

antrekk kommer:) klokka er nå 19.30 og kom akkurat heim fra jobb jeg...

www.kristinakh.com sa...

Jeg hadde valgt den sorte og hvite kjolen med pumps og en svart clutch. Jeg hadde fjernet stroppene, og brukt en skinnjakke for å gjøre det litt røffere. For å i tillegg få stilen litt mer leken hadde jeg gått for ceriserosa lepper. Tilbehør: store ringer i sølv på to-tre fingre. Lite tilbehør ellers, ettersom kjolen har mye mønster, og klarer seg bra alene. Håper du fikk litt inspirasjon :)

Inger sa...

Åh, takk for tipset, det var også en annen venninne som sa jeg måtte bruke den kjolen:)

Ladybird sa...

Kjole nummer tre og skopar nummer tre. Jeg ville valgt dette fordi det nå akkurat har vært sommer og man føler seg litt freshere i farger, og derfor spart de to andre (lekre) kjolene til andre anledninger. Valg av clutch spørs hvordan look man vil ha, jeg ville ihvertfall tat en som var ganske stor. Så da faller valget på en av de tre øverste, personmlig ville jeg valgt den første med reptilmønster, da det ikke er så opplagt valg. det ser akkurat passe tilfeldig ut. Gå for enten fokus på øyer eller lepper. Ta for eksmepek å lage sotede øyer, men med for eksempel lilla. Eller velg å ha fokus på lepper og kjør på med knall rosa lepper.... ;) Hot lady coming up! Og du, nå poster du sluttresultatet altså ;) ....elsker slike dykk i andres garderober!