28 juni 2008

Oh Karolina

Det har vært en mediestorm siste uka i motepressen på grunn av Karolina Kurkova. De fleste som har jevnlig på bloggen min har sikkert fått med seg at hun er min over-all favorittmodell og at jeg anser henne som en av de vakreste jentene i verden. Da hun var 17 var hun akkurat kommet til USA fra Tsjekkia for og jobbe som modell, og endte opp med å bli en av de yngste som noensinne har vært covermodell for Vouge.Siden da har hun hatt stor status i motebransjen pga sitt litt spesielle særegne utseende. (har blogget om henne her, her, her og her)

24 åringen gikk tidligere denne uka et Brasiliansk moteshow, og det sies at publikum gispet i sjokk over hvor "fet" hun har blitt. Alle hevder i pressen at hun har lagt på seg for mye til lenger å være catwalk modell. Jeg kan si meg enig i at hun nok har lagt på seg et par kilo, men er hun ikke kjempenydelig med naturlig kropp?

Karolina har vært aniskt utad for Victorias Seecret gjennom flere år, her fra en av visningene:

2 kommentarer:

Marre Elisa sa...

Synes hun ser hundre ganger bedre ut med litt kjøtt på kroppen:) Vakker jente!!

Inger sa...

ja, og så ble det DEN oppstandelsen pga hun var "feit" - så utrolig overdrevet synes jeg!