26 mars 2008

Våropprydning

Jeg holder på å rydde i skapene. Ut med det som ikke lenger passer meg (vokser jeg fortsatt tro?) og det jeg ikke har brukt på lenge. Kommer til å legge det ut på bloggen min her etter hvert. Kanskje du finner noe du har lyst på? Ta bare kontakt på inger.svare@gmail.com, så kan jeg også sende deg bedre bilder av det du vil titte nærmere på.

Klikk på bilde(ne) for å se de større:
18) sorte smale jeans "Fritz" fra Bik Bok i strech str M (ny 499,-) 100,-
19) sorte jeans med rette ben fra only med glidelåsdetaljer på lommene bak og forran i strech (ny 399,-) 50,-
20/21) Smale mørkeblå jeans fra Bik Bok str S/stor tilsv. M uten strech (ny 599,-) 100,- brukt bare 3-4 ganger!
22/23) mørkeblå rette jeans med vasket look (ikke så vasket som bildet ser ut) og rosa sømmer på baklommen fra Only i strech str 28/34 (ny 599,-) 100,-
Jakke i kort "trenchcoat"-modell i kremhvitt med belte i midjen og spenner nederst på ermene fra Vero Moda. For i beige "Burberry"-ruter, str 38 (ny 599,-) brukt 2-3 ganger, 200,-

Ingen kommentarer: