26 mars 2008

Bite i det sure eplet

Jeg må bare bite i det sure eplet. Gang på gang kjøper jeg meg Acne jeans; jeg ser så mange jenter rundt om kring som ser råfine ut i de jeansene, og ender opp med å målrettet kjøpe meg et par på Retro.

Alle gode ting er tre sies det, så etter å ha gitt bort to stk til Fretex så satset jeg ennå en gang på disse vidunderjeansene og gikk målrettet på Retro for å kjøpe et par tidligere i høst. Det var nok ei pen jenterumpe som hadde lurt meg, for jeg sitter igjen med skjegget i postkassen: de passer rett og slett ikke til min kropp! Vet ikke hva som er galt med meg, men litt irritert er jeg nok hver gang jeg ser en jente som ser smashing ut i de.

Nå skal jeg slutte med tullet; det siste paret har også blitt liggende i skapet fordi de ikke passet meg. De er vasket to ganger - og nå er de for salg. Det er et par Hex/Prod i størrelse 28/34, akkurat makne til de du ser på bildet her. Du kan evt prøve den hos Retro, eller evt høre med meg om du kan komme innom meg på Solsiden og prøve om du har lyst på de. Halv pris vil jeg ha for dem:) inger.svare@gmail.com


2 kommentarer:

Minimia sa...

Jeg kler heller ikke Acne Jeans :-/ Men det fins jo heldigvis mange andre flotte merker:-)

Inger sa...

usj ja, men jeg har klart å kjøpe dem to ganger i håpet om at de skal passe meg.. *dust*

de er jo så fine!