14 mars 2008

Forsvinningsnummer

Jeg opplever stadig vekk at ting forsvinner; klær, smykker, klokker, sko.

Jeg kjøpte en gang et par kjempefine Bianco-joggesko, brukte dem en gang, så forsvant de i løpet av en fest de to guttene jeg bodde med arrangerte. Tusen kroner rett ut vinduet....

Jeg hadde en gang en kjempefin DKNY klokke til verdi ca 1800,-, den ble en av mine favoritter og brukte den mye. Jeg har vært vant til å legge fr ameg klokken på badet når jeg dusjer osv, og en dag var den ikke der mer. Sånn går det når man deler bolig med andre og det er "mye" fremmed besøk.

Jeg hadde en gang et smykke med anheng som jeg hadde arvet, ett som jeg var veldig glad i. Det forsvant også fra badet der jeg bodde, der jeg delte bolig med andre.

Brillene mine har vært forsvunnet siden ca 3. februar. Det er kjempemerkelig. Jeg husker at jeg hadde dem med hjem fra Selbu, og la tingene mine på klaffebordet i stua. Samme kveld hadde en av de to jentene jeg bor med stor bursdagsfest her, og brillene har siden vært søkk borte

Jeg hadde en gang en kjempefin formsydd dobbeltspent 3/4 lang trench som jeg var veldig glad i. Passe snuppete og med kule detaljer. Perfekt når man vil være litt mer snuppete i yttertøyet. Den har vært søkk borte fra hengeren den hang på i gangen de siste 3 månedene.

Det er bare å innse det. Det finnes mange der ute som er langfingrede og "klepto", og jeg har tydeligvis ting som får folk til å bli fristet. Synd er det når det ikke er mulig å skaffe til veie mange av de tingene jeg mistet. Hadde jeg kunne så ville jeg kjøpt dem igjen... *hjertesukk*

3 kommentarer:

Marre Elisa sa...

jævlig irriteranes!!!!!! Grrrrr...

Inger sa...

ja huff:( bli bare sur av å tenke på det, så får bare prøve å la det være.... må kanskje bli en ny trench på zara da.. om de har noen fine

MoniCoroli sa...

Huff da, Inger. Det er ikke noe gøy nei.