02 juli 2007

Wheelie freak partTwo

Åh nei! Nå har jeg gjort det vanskelig for meg selv!

Fant ut at de 3G Cruiser syklene kostet ca 500,- mindre enn de Winther classic city syklene jeg blogget om for noen dager siden. Winther sykkelen står og venter på meg hos Sykkelsenteret på Ila. Hvilken skal jeg velge? Wæ! Her er noen av modellene fra 3G:

Electra Cruiser F
Electra Hawaii F

Electra Black Betty F

Electra Coaster Blue F

isse må bestilles om jeg skal ha en av dem, og prisen ligger mellom 3500-4500, den jeg kikket på hos Winther kostet 4200,-. Usj, nå ble det vanskelig - hjelp meg da!


Denne står i Evil sjappa her i Trondheim (not my first choice):

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for besøket idag ;-)

Support your local Evil-shop!

Kurt
Evil Production

Inger sa...

Jepp:)

takk sjøl og!

Triveli service, tar vare på gammelt ispapir til og med!

*i like*