01 juli 2007

Nümph

Jeg er rævva på å blogge om ting jeg har kjøpt meg... Litt av hensikten med bloggen min var liksom å følge linjene i hva jeg titter på og ser som nytt og spennende, og hva jeg selv går til anskaffelse av.

Nå fantjeg faktisk en artikkel på lifeiscarbon.com om noen klær jeg shoppet i April. Klærne er fra merket Nümph, et dansk merke startet av sju jenter med bakrun i illustrasjon, design, markedsføring mm. De ønsket å starte et klesmerke som var litt mer sprelsk og morsmt, da de alle har jobbet for store danske klesmerker. Les mer om det på lifeiscarbon.

Her er mine innkjøp, en t-skjorte med print og buttons, litt sånn lang modell som ikke viser magen, og en bomullstopp med blått og hvitt "afrika" print med empireliv:
Topper: Nümph

Og så må jeg bare ta med nye favoritttrusa! Kjøpte ei hotpant truse med gullsol regnbue på rumpa - perfekt til å rydde leilighet i og hoppe og sprette til go-musikk:) (Tenk Cameron Diaz i Charlies Angels)

truse: Lindex

Ingen kommentarer: