14 april 2007

Drømmehår #1

Hår hår hår.. blir aldri fornøyd med det! Akkurat nå har jeg litt lengre enn skulderlangt, lyseblondt o gmed rett lugg ned i øynene. Her er en samling av de jeg synes har finest hår:

  • Carolina: alltid nydelig, med "aristokratisk nese" og slett blondt hår med varierende lugg - veldig fin o gnaturlig på dette bildet
  • ja, hun er kanskje ikke verdens beste sangerinne, men luggen hennes på dette bildet er faktisk kul! Og så liker jeg de lange (falske) lokkene med oppklipte lengder
  • Reese er fantastisk fin på håret under årets Oscar! I love! *ønsker meg*
  • avslappa blond jente fra fjorårets Replay reklame, slik liker jeg sommerhåret mitt
  • dramatisk.. hadde jeg hatt mørkt hår hadde jeg gått for samme farge som Cameron har her - synes hun var max tøff!

Ingen kommentarer: