16 mars 2007

sko sko sko - får aldri nok!

Går det an å få nok sko? I don't think so!!! Gikk en liten runde i Midtbyen i dag etter å ha tatt kaffe med en venninne. Har alltid en fem-seks sko som jeg har kikket på og har litt lyst på "notert bak øret", og i dag droppet jeg innom SuuZ på spaserturen min. Der sto blandt en del Marc by Marc Jacobs sko, også disse Fornarinaene som jeg har kikket på før på Retro. Jeg vet det er min svakhet, men de ble med meg hjem :) Easy as that!

Har også veldig veldig lyst på disse sorte med gulldetaljer og moderat platåsåle fra Jimmy Choo fra Net A Porter, men må kanskje tenke litt på det. Skikkelig sexy og med spesielle detaljer som skiller seg ut fra mengden.... og disse fra Chloè.. men nå har jeg jo allerede kjøpt et par i "nude" farge med tresåle... hm

Ingen kommentarer: