17 mars 2007

.. hvit veske, uten hore-tacky-look?

.. det vil jeg ha! Har noen hvite vekser fra før, to av dem i lær. Den ene er medium størrelse med masse glidelåser på kjøpt i Bologna, men finner ut at den ser bare tacky ut nå. Den andre er i hvitt "hullete" lær og er sporty i looken. Som oftest har jeg endt opp med kremfargede canvasvesker da de ser mest sommerlige ut og minst tacky. Men nå vil jeg ha en creme vinterveske, en som er stilig og litt damete. Har sjekket litt rundt, og husket i dag plutselig veskene i Gwen Stefanis L.AM.B kolleksjon (som jeg forresten eeelsker!). Jeg tror en av de kremfargede i den kolleksjonen kunne vært løsningen, som denne "Love Venezia" håndvesken. De har den både på ShopBob og Kitson, men sikkert flere plasser og :)
Liker kombien med kremfarget lær, gulldetaljer og L.A.M.B logo i det blå kontraststoffet. Cravings! Et annet alternativ jeg har funnet er denne i lakk:

Goldenbleu, "parker patent leather tote".. skikkelig nice den og, og i ca samme perfekte størrelse som "Love Venezia" vesken fra L.A.M.B

Ingen kommentarer: