26 mars 2007

black&white party

Som skrevet tidligere brukte jeg hele uka som var på å lete etter hvit kjole til Black&White party på Yacht Club Royal Garden hotell her i Trondheim på lørdag. Siden jeg da bor i Trondheim, var jeg uten hell. Ingen hvite kjoler NOE sted (jeg har prøvd brukt, kjerring, fjortis, dyre, billige butikker)

Endte opp med sort babydoll kjole i bomull fra Oasis med forklelommer og bånd i midjen med sløyfe bak (som ikke var lagt ut på hjemmesiden deres) sammen med høye "clogg" hæler fra fornarina i kremhvitt skinn og kremhvit åleskinnspung med gull lås. Følte meg skikkelig fin :) Ca sånn som på skissen her:
Åsså fant jeg årets første bikini som jeg tok med meg hjem. pleier å bli en 2-3 nye bikinier hver sessøng, og den første her er en hvit og sort sebrastripet trekantbikini med knytesnorer med gullperler på. Nice! Prøvekjørte den lørdag ettermiddag for kjæresten, og den var definitivt gokjent:)


foto: Oasis-stores.com

Ingen kommentarer: