06 juli 2009

Fregner

Jeg kjenner nesten ingen som er så fregnete, og som sliter med å bli brun som meg. Men fant et bilde av den merkelige svenske skapningen Carolina Gynning som viser at hun er tilnærmet like fregnete som meg. Jeg får akkurat samme "skitne" look i ansiktet av å være i sola, og prøver å skjule det på beste vis...

Å se at noen andre er helt lik er faktisk skjønt:) Herlig!
Det er velkjent at den svenske frøkna er storforbruker av hairextensions og også kjent for sine silikon-tutter, men ser og at hun har fått hjelp av litt restylane lipp... Men ser at hun sikkert hadde vært kjempeskjønn uten kunstig drahjelp også.

4 kommentarer:

Ladybird sa...

Du skal være stolt av de fregnene dine, de gjør deg til nettopp deg. Særtegn er alltid en veldig bra ting! (selv om jeg vet hvordan det er, man vil heslt ikke ha disse særegenhetene selv...eller ihvertfall bytte de med særegenhetene til noen andre). Men oppriktig talt, fregner er vakkert!

Inger sa...

takk for det du, begynenr virkelig å merke effekten av sola nå: den ene fregnen slår ihjel den andre:D

men synes det var pent på henne (når hun ikke sminker seg vekk) - så da er det kanskje ikke så ille:P man blir bare så fora med at alle er så jevnt brune hele tida:/

Ladybird sa...

I hear you ;) Men jeg kan garantere deg at det er massevis av jenter som misunner deg de fregnene, stort! ;)

Inger sa...

:)