18 desember 2008

Nytt i garderoben

Ok.. må innrømme.. det ble faktisk noe nytt i garderoben i dag. Jeg var på den årlige Juletrelunsjen der vi arkitekter blir invitert til å wine&dine og få med oss et gratis juletre hjem, mot at vi må gå spissrotgang mellom noen stands med produktinfo om ulike byggeprodukt.

Etter dette gikk jeg en rask runde i byen og fikk ordnet med årets første julegaver. På turen gikk jeg innom Zara også, og vet dere hva jeg fant der! .. ja, selvfølgelig fant jeg noe. Selv om det er godt gjort så skrapa og lurvete Zara i Trondheim framstår:(

Hm, peep-toe støvletter i semsket grågrønt skinn. Hva mener du? SKal jeg beholde dem? Syntes de var litt kule - men er det fornuftig å ha hull i skoa her i Norge? Her trenger jeg hjelp!Kjøpte med meg denne t-skjorten hjem, kortermet og med blonde forran, og en liten sånnn vipp i midja. Den er helt sort, ble bare litt grått på bildet - tror det må være lyset i prøverommet.
Har kikket på denne vesken et par ganger. Den er i "plissert" gråbrunt lær, og har en kraftig lenke som hank. Den er for kort til å tre over armen, så man må bære den som en klutsjveske. I dag fikk den være med meg hjem, og av en eller annen merkelig grunn får jeg Acne-vibber av den...
Disse mokasinene syntes jeg var dritsøte, men som vanlig: de fantes ikke i min størrelse. Fra TRF:
Og så et tips: de har fått den fine skinnbuksa inn! En helt smal modell uten noen detaljer, nesten som thights.

4 kommentarer:

*SNYdesign sa...

Jeg sier BEHOLD de skoene!!!Helt vanvittig tøffe!!!!
Og veska er absolutt en Acne-type veske:)
Jeg vil også ha!!!!

Inger sa...

ja.. noe godt kom da ut av Zara åpningen i Trondheim) De var kjemperocka/kule.. kanskje jeg ikke klarer å levere dem tilbake..

Velkommen til min blogg! sa...

sjekk de øverste skoene da. Likte de litt for godt :)

Minimia sa...

Søtnos! Jeg er hjemme. Si fra om du rekker en kakao eller noe i romjula. Blir hjemme til den 30=)Skal du feire nyttår i trheim??KLEM