04 desember 2008

Høye støvletter

Jeg har i flere år vært ute etter knelange/høye støvletter. Siden jeg er langbent er det ekstra vanskelig: de fleste støvletter som er laget for å være sånn ok lange blir til midt på leggen hos meg. Men jeg har ikke gitt opp, og i år ser det ut til at sjansene kan være gode til å finne noen.

Da jeg var i Oslo sist tirsdag så jeg disse bootsene med rimelig moderat hæl som gikk ca 10cm over kneet. De er fra Bronx, og er i sort lær (ca1500,-) og finnes også uten frynsene. Du kan bestille dem fra netshoppen til Lillevinkel også:

Jeg har kikket på disse nydelige fra Halston (wiki) hos Net-a-porter.com: Disse røffe støvlettene fra Patrizia Pepe med behagelig lav hæl ... isj.. finner ikke bilde - men de har dem på Inzani i Trondheim.

Eller disse brian Atwood støvlettene, veldig lik de fra Halston og veldig lik noen Kate Moss stadig traver rundt i (Neet-a-porter):

2 kommentarer:

Anonym sa...

De fra Bronx var uten tvil penest. De er mest tidløse, og siden du er på jakt etter "boots" er nok de det ultimate paret. Dog ville jeg kjøpt uten frynser. Det var ikke spesielt nydelig.

Anbefaler også å titte innom Bianco, da de har noen som er ganske like de fra Bronx. De finnes i mørkebrunt (skimrete) og i svart. Ganske så helt lik faktisk. De koster rundt 2500kr.

Anders -fashiontoday- :)

Minimia sa...

De i lær var nydelige Inger. Og de har du nok noen år lengre enn de i semsket skinn. Jeg fikk forresten alle meldingene dine først denne uka. Mistet tlf min forrige helg. Men er back on track nå. Synd vi ikke fikk møttes mens du var her. Jeg kommer til trheim den 17 cirka. Håper vi får til en sushimiddag eller noe da. Savner smilet ditt og deg.