20 november 2008

Dagens

Jeg sitter på jobb fortsatt, har jo vært her siden 9 i morges og er ganske sliten og blank i øynene nå. Slike 12 timers økter tar på, men jobber man mot deadliner så har en ikke noe annet valg enn å få ferdig det man jobber med. Tenkte jeg skulle poste en dagens mens jeg eksporterer dørlister fra arbeidsmodellen til bygget jeg jobber med.

I dag har jeg på slitte jeans i modellen Sqin fra H&M, sort t-skjorte med brystlomme fra Gina Tricot, ankelstøvletter fra Ash og liten jakke fra H&M. En del smykker i gull som delvis er arvet og delvis fra Arts&Crafts og stor stålklokke fra Guess. Og selvfølgelig YSL brillene...

4 kommentarer:

Anonym sa...

du er hot!

Anonym sa...

men så tynn du har blitt:)

Minimia sa...

Fiiiine Inger!=) Så flink du er.. Du er ikke alene om arbeidsnarkomanien. Gleder meg til jul jeg.Puhhh!

Inger sa...

jeg hadde nok trengt en runde med hårnbøste og makeupkost etter over 12 timer forran dataskjermen før jeg tok bildene... men tynn er jeg ikke "blitt" :)