06 februar 2011

litt jobb

Mannen er ute på skieventyr i Sveits. Med fullface og heldress. Pudderhund på jakt etter livet. Livet er å leke. Jeg har brukt dagen litt på jobb. Litt på å rusle i byen. Litt på å parre sokker og stelle hjemme. Kanskje jeg trenger noen fler venner i denne byen. De jeg har er jeg glad for å ha. Hjemme kjenner "alle" alle og det er noe annet.
EDIT:
Fikk et spørsmål om hvor teppet er fra. Og jeg husker desverre ikke opprinnelsen til bildet.. men..
OM du kan å hekle eller strikke, så synes jeg Varpunen har en god ide når hun lager filleremser (av gamle t-skjorter?) og hekler seg kurv.. eller kanskje man kan få kjøpt filleremser?

Jeg fikk i allefall en ide om at det gikk at å klippe filler av utvaskede t-skjorter og hekle eller strikke med dette, eller kanskje finne noe bollullsrep som er mykt å gå på

http://pikkuvarpunen.blogspot.com/2011/01/koukussa.html

3 kommentarer:

Nina sa...

Oj, så fint teppe! for det er det det er?? hvor kommer dt ifra?

Inger sa...

bildet stammer fra en av "inspirasjon" mappene mine... jeg skal prøve å finne ut hvor det er fra!

må bare tenke litt..

Inger sa...

men OM du kan å hekle eller strikke, så synes jeg Varpunen har en god ide når hun lager filleremser (av gamle t-skjorter?) og hekler seg kurv.. eller kanskje man kan få kjøpt filleremser?

jeg fikk i allefall en ide om at det gikk at å klippe filler av utvaskede t-skjorter og hekle eller strikke mde dette, eller kanskje finne noe bollullsrep som er mykt å gå på

http://pikkuvarpunen.blogspot.com/2011/01/koukussa.html