14 juni 2010

Skomaker

Siden jeg landet i Oslo i starten av mai har jeg slitt ned så mange stiletthæler at jeg snart er uten alternativ når jeg skal ut av huset med stylter på.

I Trondheim hadde jeg en fast skomaker med fin hel-flikk pris. Er det noen som har et godt tips angående skomaker her i Oslo? Som er flink og ryddig og ikke koster skjorta heller?
I såfall har jeg en pose med 6-7 par med stiletter som venter på han.
UDATE: noen som har prøvd noen av disse? Aftenpostens uhøytidlige skomakertest fra 2006.

UPDATE: en grei skredder og en frisør som er flink med blondt hår hadde også vært nice å få tips om:) Jeg gikk hos Adam&Eva i Trondheim fordi jeg kjente og hadde vært fast kunde i flere år hos en av de kreative lederne der, men fant jeg ut at jeg må betale 2-3000,- for tilsvarende behandling når jeg ikke har mulighet til å få time hos henne.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skomakeren på Storo storsenter er superflink og relativt rimelig.

Heidi på Studio Alf i Vika er kjempeflink - er alltid fornøyd når jeg går ut døren derfra. Frisørene på Artistina på Frogner er også et godt tips :)

Inger sa...

tusen takk:) superhappy for tips!

Maria sa...

Nei synes du skal ta Sofia på Alf Grensen. Steinfliiink!!! Love u