Joda, de to henger i hop. Men de siste årene har trenden med at ulike designere/klesmerker faktisk gir ut egne magasiner økt. Acne har AcnePaper for eksempel. Og nå i mars ble Rika Magazine issue2 lansert under moteuka i London. Du vet svenske Rika med stjernemotiv på veskene og skjerfene. En vellykket måte å "brande" seg selv på?
"To celebrate the Spring/Summer 10 collection, Rika launches the long-awaited and exclusive secod issue of Rika Magazine.
This very unique publication shapes itself as a creative diary, an aesthetic testimonial to the designer Ulrika Lundgren’s relationship with fashion, music and art, as well as a personal interpretation of the publication’s grand theme “I’m Off To The Stars”. Readers will take the hands of Daisy Lowe or Anna Brewster amongst other ike-minded creative personalities and embark themselves on an insightful journey to London, New York, Paris and Stockholm, where our heroines discover different cities and mix their personal style with selected items of the Rika SS10 collection."
Sammen med hovedtemaene om Rika som klesmerke inneholder magasinet intervju med stjerner på motehimmelen som Pamela Love og Lilly Wood ogThe Prick, bilder av Marc Hom, Liz Collins, Helena Christensen, Ryan Foerster, Rikki Kasso og Blaise Reutersward, styling av Robbie Spencer (Dazed & Confused) og Robert Rydberg, i tillegg til kreativt samarbeid med SurfaceToAir, kultneglelakken Uslu Airlines, Paris Texas og andre venner av Rika. Selvfølgelig presenterer også magasinet kolleksjonen Rika for Opening Ceremony.
Magasinet utkommer ekslusivt, og bare noen få håndplukkede butikker kommer til å ha det tilgjengelig. Og selvfølgelig i begrensa opplag: 5000 kopier. Blir sikkert et samlerobjekt...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar