26 april 2010

Clean

Nesten alltid når jeg kjøper meg casual sko eller sneakers velger jeg noen som ikke har prangende logoer eller masse farger. Vårens herreskotrend er i samme gata. Enkle modeller. Nedtona fargebruk med hint av sommer i beige, kremhvit, støvgrått og himmelblått. Stikkord som Clae, Common Project og Gourmet så vet du hva du skal se etter. Funker også bra med klassiske oldschool tøysko som Keds Champ Chukka (en ny take på Vans sin orginale Chukka) Vans Lo Pro, Superga Cotu Lo og Adidas Ransome originals. Du ser fler i denne saken fra Aftenposten.

Keds champ Chucca der jeg liker den tynne sålen:Native fra Shoe the bear (denne jeg har i grått semska, som jeg har klippet frynsene av)

Zissou fra Clae:
Ransome X Adidas Originals her i modellen dune i blå semska. Sjekk BTW ut hjememsida til Ransom for fresh video av somemrføtter med skoa og annet snacks:

2 kommentarer:

Minimia sa...

Den nederste falt veldig i smak!

Inger sa...

ja, likte den veldig godt selv:) SÅ fin blåfarge, men bare herremodell desverre:/ noe alle disse er