19 august 2008

Beskyttelse

Jeg har lenge savnet beskyttelse til duppedingsene mine. Jeg synes som regel ingen av "bæreveskene" til de digitale produktene ser noe særlig ut. Derfor har jeg gått rundt med mitt canon ixus, iPod nano og iPhone ubeskyttet slengende rundt i veska sammen med nøkler og hårspenner. Da tar det ikke lang tid før de får riper.

Det har jeg fått fikset nå. jeg har funnet noen produkter fra finske Golla som jeg syntes var hensiktsmessig. Alle bæreveskene har praktiske detaljer som glidelåslomme for øretelefoner og ekstra plugger og kabler, samt at de har fin design.


Jeg kjøpte et etui til iPhonen der jeg også får plas til headset og jack-overgang i glidelåslommen på baksiden, og et etui til mitt Canon Ixus der jeg får plass til datakavel, iPod nano og hodetelefoner i glidelåslommen. Perfekt! Evt kan jeg bruke glidelåslommen til minibankkort og småmynt når jeg er på tur. Det koster 98,- pr produkt på Clas Ohlson.

Ingen kommentarer: