10 juli 2008

Reiseforberedelser

Om ikke lenge er jeg på vei til Hellas og to uker med øyhopping. I forberedelsene hører det med litt små-shopping, små ting som kan gjøre turen mer komfortabel eller praktisk . I dag fikk jeg ordnet med disse tingene:

Monster iCable for å koble iPhonen til stereoanlegg, hodetelefoner eller min nyinnkjøpte lille høytaler. Du får kjøpt den på Eplehuset eller apple.com.
Kerastase Soleil pleiende krem med UVA og UVB beskyttelse for håret. Lyst nordisk hår tar lett skade av uker med saltvann og sterk sol, så jeg håper denne kan redde håret mitt litt. Du får kjøpt Kerastase produkter hos din frisør, eller på nettet. Kommer med tilbakemelding om hvordan den virker:) Små reisehøytalere fra Clas Ohlson til 149,-, de gir passe lyd for å gi litt stemning på hotellrommet eller på stranden. Den har et rom inni seg som man lukker med glidelås hvor man kan putte musikkspiller, ledninger, tilkoblet mp3 telefon osv. Kjempepraktisk det når man er i skitne og støvete omgivelser. Det følger med kobling til sony ericsson og nokia mobiltelefon, men ellers plugger du i med minijack plugg.

Ingen kommentarer: