29 april 2008

Chunky

Var innom Din Sko i dag for å bytte noen tøysko (sånne som jeg har tusen par av) Da så jeg også disse to lekkerbiskenene. Fotografert med iPhonen min, slurvete og i farta (blurry).

Det første paret har høy kilehæl i tre og er i sort lær, veldig gode på foten selv om de er ganske høye. De ligner ganske mye på skoene fra Ash som de har på Skolyst og Retro og koster rundt 1200-1600,- men disse får du for ca 400,-
Det andre paret er i kunststoff, noe som er veldig dumt. Sko i plastik/syntet takler jeg ikke - de gnager. Det er en litt lavere kilehæl (3-4 cm) og har gladiator look over seg. Ca 250,- er det for dem. Hvem er din favoritt?

2 kommentarer:

Minimia sa...

jeg liker de nederste best, ganske anvennlige til hverdags også:-)

Inger sa...

ja, det tenkte jeg og - bare bittelitt hæl - men jeg har så myue erfaring med at syntetskinn er vondt og gnager...