24 september 2007

Ønskeliste

Om ikke lange stunden skal jeg til Oslo, og da skal jeg selvfølgelig også sette av litt tid til shopping. Fant ut at jeg kanskje bør skrive meg en huskeliste, ting jeg ønsker meg og har lyst på til høsten og vinteren.

Bredt midjebelte i skinn, feks det første fra Gina Tricot til 129,-, det andre er fra asos.com.


Sort shiny puffy jakke, som denne fra Moncler modell "Badia". Enkel og smal i passformen, har da uansett min store sorte Canada Goose jakke for de dagene jeg trenger en jakke å gjemme meg i. Hette må den også ha for kalde vinterdager.
Høy midje/korsettmidje jeans, enten den fra Replay eller den fra Diesel. Har mest lyst på Diesel sin som ikke har knapper forran. Men selvfølgelig om jeg finner en dødsfin en fra ett annet eller billigere merke er det nema problema - da tar jeg den.
Lakktights, til bruk under storskjorter eller genserkjoler:) Kanskje de fortsatt har noen hos Gina Tricot?
Stor herreskjorte, kvit og lyseblå. Skal bruke de med opprulelde ermer nedi buksa, eller løst over tights. Kjøpte allerede en lyseblå på H&M herre.. men den ble levert tilbake:( .. og bare la meg slippe å ha en sånn glatt kis på armen.. usj:(

Ingen kommentarer: